Wyjazd marzeń na Malediwy.

autor: Zyta F., zanotowano: 09/07/2014

Malediwy to archipelag wysp, który co roku odwiedzany jest przez rzesze turystów spragnionych wyjątkowych widoków oraz fascynatów nurkowania. Turkusowe laguny oraz lazurowa woda sprawiają, że jest to miejsce wymarzone na podróże egzotyczne. Na Malediwach wypoczywaliśmy podczas firmowego wyjazdu korzystając z wszystkich uroków, które zapewniają wakacje na wyspach Oceanu Indyjskiego korzystając z kąpieli w gorących wodach, opalania się na pięknych plażach, nurkowania i żeglarstwa. Malediwy zapewniają fanom sportów wodnych wszystkie możliwe atrakcje począwszy od windsurfingu a skończywszy na kajakarstwie.

Na lotnisku po przylocie na Malediwy byliśmy zmęczeni podróżą po prawie dobie podróży, ale przywitała nas piękna pogoda.. Na miejscu przywitał nas opiekun wycieczki, który miał zajmować się naszą grupą podczas wypoczynku. Z lotniska udaliśmy się wprost do hotelu. Po rozpakowaniu wszyscy zdecydowali się na odpoczynek. Kolejny dzień przywitał nas bardziej deszczową pogodą. Po śniadaniu w hotelu wszyscy udali się na plaże. Mimo nieco pochmurnej pogody woda w morzu nie przyniosła nam rozczarowania. W sięgającej trzydziestu stopniu wodzie z przyjemnością się pływało. Potem udaliśmy się na leżaki oraz odpoczynek, który pozwolił rozkoszować się  pięknem wyspy. Reszta dnia upłynęła na opalaniu oraz spacerach.

Następnego dnia przygotowywaliśmy się do nurkowania. Po odebraniu i sprawdzeniu sprzętu zapakowaliśmy go dużej łodzi. Wrażenia z nurkowania zaskoczyły nawet doświadczonych wycieczkowiczów, którzy wiedzieli nie jeden podwody krajobraz. Po pierwsze wyjątkowe oraz malownicze skupiska skalne. Bogactwo rosnących na skałach koralowców, piękne ławice ryb. Idealnie przezroczysta woda zapewniała doskonałe widoki. Kolejne dni nurkowania były jeszcze bardziej emocjonalne a wrażenia estetyczne zapierały dech w piersiach. Nurkowanie w silnym prądzie dodatkowo zwiększało adrenalinę. Zobaczyliśmy stada tuńczyków i barakud. Zapoznaliśmy się również z grotami oraz wąwozami.

Podczas kolejnych dni wypoczynku na Malediwach nie obyło się bez grill party. Nocne nurkowanie zapewniało możliwość zobaczenia, płaszczek, muren, żółwi w jednym. Poświęcanie czasu dwa razy dziennie na nurkowanie nie pozbawiło nas innych atrakcji. Dodatkową frajdą była wyprawa rybacka, która pozwoliła nam zapolować na marliny. Wprawdzie połów nie przyniósł oczekiwanych sukcesów, ale był doskonałą przygodą. Wieczorami po dniach pełnych wrażeń i wielogodzinnych wyprawach nurkowych odpoczywaliśmy i dzieliliśmy się wrażeniami przy doskonałej kuchni w hotelowych restauracji. Czas w trakcie pobytu na Malediwach niemal zatrzymał się w miejscu, ale niestety piękny wyjazd wreszcie się skończył. Podsumowując wyjazd warto dodać, że Malediwy to miejsce magiczne, które zapada w pamięć egzotycznymi krajobrazami, niepowtarzalnymi warunkami zarówno do odpoczynku, jak też nurkowania.